Medlemsmøte 13. mars 2024

Hvordan kan vi styrke og forbedre organisasjonen i Arbeiderpartiet?

13. mar, kl. 18:00 — 20:00, Norsk Folkehjelps hus

Til

medlemmene i Horten Arbeiderparti

Arbeiderpartiet må alltid jobbe for å få flere aktive medlemmer og gjøre organisasjonen vår bedre. Derfor har et organisasjonsutvalg fått i oppgave å komme med forslag til landsmøtet i 2025 om hvordan vi kan rekruttere flere unge medlemmer, sørge for at vi har gode aktiviteter som er relevante for medlemmene og sørge for at vi tilpasser og bruker våre digitale flater bedre.

Arbeiderpartiet ønsker innspill fra hele organisasjonen og Horten Arbeiderparti inviterer til innledning og diskusjon.

Vi møtes i Norsk Folkehjelps hus 13. mars kl 18.00

Program:

18.00 Vi ønsker velkommen til stortingsrepresentant Maria Aasen-Svensrud og partileder i Sandefjord Jens Christian Vik som innleder om organisasjonsbygging og inspirerer til innspill.

18.30 Diskusjon og innspill

19.30 Vi ønsker velkommen til Mette Kalve som er medlemsansvarlig i Vestfold Arbeiderparti. Hun kommer for å snakke om hvordan vi kan jobbe som fylke og lokallag for å bygge organisasjon, inspirere medlemmer til å delta samt verve flere medlemmer.

20.00 takker vi for oppmøte og ønsker alle en fortsatt fin kveld.