Medlemsmøte

Mandat fra medlemsmøte til forhandlingene

14. sep, kl. 18:00 — 20:00, Storgata 37

Kjære alle medlemmer,

Valgkampen går inn i sine siste dager. Vi har stått på tidlig og sent for å fremme vår sosialdemokratiske politikk, siste lørdagen skal vi være tilstede i sentrum, på Nykirke, i Åsgårdstrand og på Meny på Borre. Vi har hatt flere postkasseaksjoner og AUF har hatt sine aksjoner i kommunen.

Sosiale medier er en sentral plass i valgkampen og på vår Facebook side - (1) Facebook - har vi vært aktive med å legge ut leserbrev og fremme våre flotte kandidater.

Vi står støtt i saker som å bevare markagrensa, ikke konkurranseutsette kommunale tjenester, vi skal ikke innføre eiendomsskatt, vi skal fortsatt ha Lillås skole og sykehjem i Åsgårdstrand, en ren Oslofjord er en av våre viktigste saker for neste periode, hele og faste stillinger, videreutvikling av vårt flotte kulturtilbud osv. osv.

Samtidig får vi støtte fra Arbeiderpartiet sentralt gjennom bevilgninger til lavterskel tilbud for unges psykiske helse med 734 000,- kroner og foreldre med barn i barnehage får 1 000 kroner billigere barnehage.

Vår flotte ordførerkandidat Christina Bratli har jobbet utrettelig med valgkamp og deltatt i debatter, bedriftsbesøk, snakket med fagforeninger, møtt arbeidsgiverforeninger, Horten Næringsforum, hatt god kontakt med Gjengangeren og deltatt i debatt på nasjonal tv, løpt Navy Race, tatt kaffeprat med velgere som brenner for sin sak, tatt vare på våre egne kandidater når det trengs. Med andre ord, hun har vært over alt i kommunen og gjort en formidabel jobb for partiet!

Nå som vi nærmer oss slutten på valgkampen er det på tide å tenke på forhandlingene som starter rett etter 11. september. Styret kaller derfor inn til et medlemsmøte 14. september kl 18.00-20.00 på Kulturhuset 37.

Agenda:

1. Valg av forhandlingsutvalg
  2. Mandat fra medlemsmøte til forhandlingene.

Ønsker dere alle velkommen!

for styret Hilde Elgesem Andersen

Leder Horten Arbeiderparti