1.mai i Horten 2018

Her er det komplette programmet

Det er bare få dager igjen til 1.mai, arbeiderbevegelsens internasjonale kampdag. Her er hele programmet:

Kl. 08.00 - 10.00 Flaggheising, appell v/Martin Moland, koret Midnattsol synger Internasjonalen og frokost serveres på LO huset, i regi av Horten Arbeiderparti.

Kl. 10.00 - 11.00 Gudstjeneste i Sentrumskirken. Appell ved Kjell Arne Lie (AP) og Horten damekor synger.

12.30 - 12.50 Bauta ved Horten kino.Minnetale og kransnedleggelse ved Maria Karine Aasen-Svensrud (AP)

Kl. 13.00 - 15.00 1. Mai markering i Lystlunden. I parken vil det være aktiviteter for barn og unge. Partier/Fagforeninger stiller med stand og det vil bli servert kaffe, saft, vafler og annet spennende. Våre paroler vil være synlige rundt paviljongen, det vil bli holdt appeller og bli underholdning.Hovedtaler: Harald Olsen (LO). Appellant: Aage S. Bekken (fagforbundet), Martin Moland (AP) og Arne Nævra (SV).

15.30 Gratis kinoforestilling av AskeladdenBilletter kan hentes i parken under 1. mai markeringenDet blir kor og allsang på sykehjemmene i byen av Midnattsol og Horten Damekor.